Arbetsförmedlingen


Idag gäller det alltså, idag är det till arbetsförmedlingen dagens utflykt går till. Vuxenpoäng på det! Eller inte.. :P Jag tycker det låter så B att gå till Arbetsförmedlingen, bara namnet liksom " arbetsförmedlingen". Låter som ett ställe uteliggar går till haha. Hur som helst, jag måste se till att få sommarjobb i år. Jag börjar förstå varför jag inte fick förra året, var nog lite för kräsen. När man skulle kryssa i vad för typ av jobb man kunde tänka sig så kryssade jag i typ 2 av 15. Haha, lyckat. Nog för att det är bra att ha höga krav men när de kommer till sommarjobb så får man väl ta det man får.

Slutar skolan 4 idag som vanligt, så hörs efter det!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha jo men jag skrattade mest åt deras låtar. panda var dock bäst och det tyckte ju simon också :D

2008-04-08 @ 10:40:19
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Beccsi

Kan man söka sommarjobb på arbetsförmedlingen? Även om man är under 18? :)

2008-04-08 @ 22:58:27
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0