Vem är jag?

" Vi har alltså bokstäverna Z, A ,T, A ,N, och det ska bli en känd svensk fotbollsspelare, kom igen nu! Jag vet att du kan det! Har du ordet så släng dig på telefonen och ring nu!  Du är garanterad 5000 kronor och pengarna kommer in på ditt konto redan idag. Tveka inte!
Jag ska vara lite snäll och ge en ledtråd till. Han är från Malmö. Nu vet jag att ni sitter och tänker så det knakar där hemma. Kommer ni på det så ring!! 5000 kommer in på ditt konto redan idag!! Tänk bara vad du kan göra med pengarna, du kan åka till paris, ja redan nu till helgen. Tänk va härligt att få packa väskorna och bara sticka iväg nu direkt! Det enda jag söker är en enda bokstav, kom igen nu. Jag vet att du kan det! Ring och du blir 5000 kronor rikare! Tänk bara på allt du kan göra för pengarna! Och det enda jag kräver av dig är en bokstav!!
"

image395
-Detta upprepar sig sen i circa en timmes tid tills det är en minut kvar av programmet och någon envis jävel tillslut lyckas komma fram och wow, han har det rätta svaret!
Helt otroligt att det är uppåt 17 000 som ringer in til dessa program varje dag, hur lättlurade är vi egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jen

HAHAHAHAHA fan va kul och ack så sant :P

2007-09-24 @ 17:24:25
Postat av: Elin

Ahh hatar dom programmen! så störande

2007-09-24 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0