Storstadstema

image385

85

Jag har sen i somras försökt införa lite storstadstema i mitt rum. Har inte kommit så långt ännu men det är bara en början. Jag fick den här idén när jag köpte Tokyo-tavlan högst upp. Tycker den är så grymt snygg! Sen så köpte även dom små New York -bilderna och satte i ramar, lite sött sådär. Förutom Göteborgs-almenackan har jag typ inte mer än så länge. Skulle liksom vilja ha nånting från varje storstad i rummet. Stockholm, Paris, Rom, Moskva och London tillexempel. Typist att jag inte köpte något när jag endå var i London förrförra året, tror inte att ett paraply en halsduk eller handduk är något att hänga på väggen precis.

Kommentarer
Postat av: Elin

uh grymt snygg tavla!
Smart idé du har där .något från varje storstad liksom, ashäftigt!

2007-09-19 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0