Skrivar-abstinens

Jag går numera ingenstans utan penna och block med mig. Det skulle inte funka, har typ blivit beroende av att skriva. Ibland kan det vara små blogginlägg jag startar upp men oftast så blir det mest persoliga små berättelser eller artiklar. Håller på och jobbar med ett litet projekt nu, om jag lyckas göra klart det och att arbetet sen uppskattas så kan jag bli några  tusenlappar rikare. Mer  än så säger jag inte ;).
Bästa tiden på dygnet är absolut efter tio på kvällen. Då sätter jag på mig mjukiskläder, stänger in mig i mitt rum, sätter på skön musik och sen låter jag pennan glöda. Kan sitta ända till midnatt ibland och bara skriva. Jag får typ värsta kicken av det, kan inte sluta först jag skrivit klart liksom. När man sen läser igenom det och tänker " fan va bra.." då har man nått höjden av lycka!

TinyPic image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0