Pinsamt kul!

Kollade igenom lite gamla bildarkiv och hittade helt plötsligt massa bilder på  lillsyrrans Bratz. Ni vet, dockorna. Jag hade helt glömt bort hur mycket jag brukade hålla på med dom förr. Tog på dom kläder, ställde dom i en viss ställning, fotade, la upp bilderna i datorn och sen satte dit pratbubblor. Det var riktigt kul faktist, först att få bestämma vad dom ska ha på sig. Matchade och mixade ganska bra tycker jag. Att sen få dom att stå stilla, snyggt och trovärdigt var oftast det svåraste minns jag, men också roligast. Sen att fota var ockås kul, riktigt bra träning också. Fick ju prova olika ljus och vinklar med mera. Men haha, att dömma av pratbubblorna var inte min humor den bästa haha. Om ni klickar och läser så märker ni mina tappra försök att få med ett skämt.

   

Det är nästan så jag blir lite sugen på att göra om det där.. eller är jag jätte barnslig nu?
Men egentligen så är det väl inge fel med att tycka om att möblera, fota och redigera bilder?

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej inte pinsamt! Gulligt ju! Dom där skämten var lite småkul faktist haha. Gillade den sista. Åh önskar jag hade bratz! xD

2007-09-13 @ 19:42:24
Postat av: Madde

Tack;) vilken skön låt som spelades när jag gick in på din blogg:)

2007-09-13 @ 20:09:06
URL: http://madixen.blogg.se
Postat av: Elin

Det var ganska bra bilder faktist. Vore kul att se mer av ;P

2007-09-13 @ 22:09:49
Postat av: Hedda

Haha! Fett gulligt! Men ja... jag kan hålla med om att skämten inte var de bästa;)!

2007-09-13 @ 22:11:05
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: steph

haha va roligt

2007-09-14 @ 00:26:56
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Erik

Dom där bratz har jag aldrig förstått mig på ärligt talat, kanske beror på att jag är kille.. men näh...
Svar på din kommentar: Ja, vuxna tonåringar suger ;)

2007-09-14 @ 07:40:27
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0