Outfit Fredag v.39

kl
 
 



























♥ Klänning -Lindex
♥ Strumbyxor - Cubus
♥ Väska - Gekås
♥ Sjal - Mammas gamla
♥ Liten sjal på väskan - Glitter
♥ Armband - present

För att inte göra nya läsare förvirrade så kan jag meddela att det endast är på fredagar jag kör dagens outfit. Och bara för att jag gör det så ska ni inte tro att min blogg är nån himla modeblogg. Gör det bara för att jag vill att ni även ska få ta lite del av av min klädsmak eftersom det också är ett stort intresse. Och på så vis lära känna mig lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Liiinda

då vet jag hehe=)

2007-09-28 @ 09:01:11
URL: http://lindizzs.blogg.se
Postat av: Elin

sjukt snyggt!

2007-09-28 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0