Nya semesterplaner

Hm, här hinner man tydligen inte ens hämta sig från förra semestern innan en ny bokas in. Nu ska vi tydligen till Högfjället vid nyår. Jag känner mig inte alls pigg på nån skidsemester. Och så gillar jag inte Sälen. Tycker det är för stort, bättre med sånna där mindre och mysigare ställen. Sen är det så dyrt i Sälen också. Jag blir orolig för att vi inte ska ha råd med någon utlandsemester nästa år om vi åker i vinter. Har ju blivit en vana att åka utomlands varje år nu så skulle bli tomt utan det.


Kommentarer
Postat av: Madde

Men sälen är ju jättefint :)

2007-09-29 @ 20:31:12
Postat av: gabriella

jag var på högfjället när jag var liten ^^ inte så roliga backar där men 1 iaf, så kan man ju åka till andra fjäll :)

2007-09-29 @ 21:54:25
Postat av: Johanna

åh ska du till Sälen!
Synd bara att vi inte ska dit samtidigt :/ Högfjället är sämsta och tråkigaste fjället tkr jag :P Hundfjället borde ni åka till istället :D

2007-10-01 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0