Nu kör det ihop sig


image344

Dumma onsdagkvällar! Kl 20:00 är det idol på tv4, andra Avenyn: castingen på svt1 och Top modell 8 på kanal 5. Så vad väljer man? Det här är något jag har gått och gruvat över sen lunchen idag då jag upptäckte den här skräcken i Metro. Det hade egentligen inte varit så mycket att fundera över om jag nu inte hade behövt åka bort i helgen och på så vis missar alla repriser.
Men nu har jag i alla fal bestämt mig hur kvällen ska läggas upp. Eftersom Top model visar alla dom 3 sista avsnitten i serien på rad ikväll och jag har följt det från början så är det det jag tänker ägna största delen av kvällen åt. Förutom första halvtimmen då jag tänker kolla på Idol, men i pausen av idol tänker jag byta till Andra avenyn Castingen och snabbkolla lite där. Upptäckte som tur var att det går i repris imorrn eftermiddag så jag kan se hela då. Annars finns det ju på webben. Men som sagt, efter en halvtimme tänker jag byta tillbaks till Topmodel, för det brukar faktist inte bli kul först efter circa en halvtimme, det är då dom ska börja fotas liksom.
Väldigt noga uträknat det här :P

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack tack :)

2007-09-12 @ 12:13:50
URL: http://hakunamatata.blogg.se
Postat av: Johanna

åh, jag missar Idol nästan varje dag! så dumt, men idag ska jag se ;P haha, vilken stad är dom i nu?

2007-09-12 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0