Musiken på bloggen

Hade ju låten She med Elvis Costello på bloggen igår. Mest för att det var premiär-dagen liksom, för nya desigen alltså. Idag provar jag med något nytt. Valde en ganska kort låt nu eftersom vissa kanske anser det vara störande med en låt som spelas i bakrunden hela tiden. Jag tycker det känns fräshare på nåt sätt, med musik. Lite annorlunda eftersom det är få som har det. Just därför kommer jag nog byta låtar  lite då och då , Amanda har ju lärt mig göra det alldeles själv nu också :).  Kanske nån gång kommer jag ha önska, där läsarna får bestämma låtvalet. Det här med ny musik hela tiden kan ni ju se som en bonus. Jag bjuder  ju inte bara på nya inlägg ;).

TinyPic image
Säg gärna vad du själv tycker om att ha musik på bloggen.
Botten eller toppen?

Kommentarer
Postat av: elin

åh jag gillar det :)

2007-09-05 @ 15:28:43
Postat av: Jen

Ja tycker de är Toppen hihi. Vem sjunger den här låten?

2007-09-05 @ 16:48:56
Postat av: Amanda

Åh, skit bra låt val, jag älskar Keane! Dom är asgrymma! :)

2007-09-05 @ 18:14:00
Postat av: Madde

Nä, ha kvar musiken!

2007-09-05 @ 19:58:01
Postat av: steph

toppen toppen! kanske skulle du vilja lära mig en dag att sätta in låtar;) Real Life vore ju ganska passande hahaha

2007-09-05 @ 22:29:37
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Dezzy

jag kan tycka det e jobbigt ibland.. speciellt när man lyssnar på egen musik o kommer in på en blogg, sen e det dumt, för varje gång man ska in o skriva kommentarer, så försvinner musiken :(

2007-09-10 @ 23:29:39
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0