lite nytt

image305image306
Tänkte i fortsättningen försöka ta bild på alla nya kläder jag köper. Idag var jag med mamma till Lager 157 och köpte in lite nytt. Hade egentligen tänkt köpa jeans för dom hade 3 stycken för 300 kronor men jag hittade inga. Så det blev ett långt grått lössittande linne för 69 kronor och en till t-shirt med tryck för 100 kronor. Tänkte försöka satsa mycket på toppar med tryck i höst. Tycker det är så snyggt med stora pösiga jeans till och sen en sjal.
Får verkligen ursäkta med den dåliga uppdateringen här men somsagt, jag vill vänta på den nya desigen innan jag sätter igång och bloggar på riktigt liksom.

Kommentarer
Postat av: elin

snyggt! ska bli spännande att se den nya desigen här :)

2007-09-01 @ 20:09:09
Postat av: Amanda

designen är snart klar, vi måste bara höras om det sista på msn :)

2007-09-02 @ 00:12:06
Postat av: Jessica

Ah va bra :) hoppas vi kan snacka ikväll då!

2007-09-02 @ 10:26:05
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0