Krimskrams

Min farmor är prylsamlare och typ världens svåraste att hitta födelsedagspresent till. Men jag tycker om henne endå.

         

Det här är bara en bråkdel av allt. Ni anar inte hur mycke det finns! Försökte räkna än gång men tappade bort mig på 120. Men jag tycker tycker det blir lite mysig stämning på nåt sätt med så här mycket saker överallt. Det är häxor och troll och grisar och gud vet vad. Hon har det ju rätt fint organiserat endå så det är inte så hemskt. Jag och min syster får jämt nån sån här prydnadssak i julklapp. Ofta får vi någon av hennes gamla. Verkligen typist farmor!

Kommentarer
Postat av: Ina

Det gamla paret var urgulliga ju :)

2007-09-17 @ 18:24:13
URL: http://inaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0