Kommande traditioner på bloggen

Har kommit på ett litet helgschema jag tänkt införa här på bloggen :).  Saker som jag defenitivt kommer bjuda på en gång i veckan. Som på fredagar då jag tex Alltid har "dagens outfit". Sen tänkte jag prova att alltid på Lördagar ha såkallat " lördagsbio" med ett litet klipp jag bjuder på. Och på söndagar har jag ett inlägg där jag utser " veckans hottie". Låter väl bra?
Självklart kommer det inte vara dom enda inläggen jag postar dom dagarna.Allt kommer för övrigt vara precis likadant här. Premiär av veckans hottie kommer senare idag alltså! Vissa kan säkert lista ut vem det är.. hehe


Kommentarer
Postat av: Hedda

Det låter jättebra!

2007-09-30 @ 17:03:32
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Johanna

jaa, veckans hottie låter super! ;)

2007-09-30 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0