It´s alive, ruuuun!


Jag har varit så trött dom senaste dagarna så igår bestämde jag mig för att gå och lägga mig tidigt, det vill säga efter idolutslagningen. Men då var det nån idiot som slog över till svt och filmen Hajen så det var ju kört dirikt med den extrasömnen. Även fast jag verkligen hatar sånna där Panik-filmer så kan jag inte låta bli att kolla i alla fall. Men jag kollade inte hela tiden, så fort den där hajen dök upp så försvann jag. In på mitt rum med händerna för öronen. Sen kommer jag tillbaka och utropar " Vad hände, vad hände? Vem dog?! ". Och så fortsätter det hela filmen. Jag springer som en jojo ut och in från rummet och håller därmed hela huset vakna.
Folk brukar säga att det är en upplevelse att kolla film med mig. Jag hoppar, skriker, skakar tänder, gråter och slår händerna för ansiktet till det mesta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,va sött. Du är rolig xD

2007-09-26 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0