Idol-avspark

 
[Bild: Se alla auditions. FOTO: TV4]

Då var det igång igen. Årets mest galna och roligaste circus. Men också den längsta dessvärre. Svårt att tro det nu, men när det börjar närma sig final och det är December, då har jag varje år redan hunnit tröttna på Idol.  Och på tal om final..så varför ska den hållas i Globen för?! Det är ju Melodifestivalens grej! Jag vet att det inte är så men för mig så tillhör Globen Melodifestivalen. Jag kan inte tänka mig något annat evenemang utspela sig där. Så just nu så sitter jag och oroar mig för om dom kommer hinna möblera om mellan Idol i December och mello i Mars...haha typist mig:P
Men tillbaks till Idol nu då. Bäst ikväll var helt klart han Erik vars storasyster tipsade om. Han sjöng så grymt bra, sen var han riktigt söt också. Vem som var sämst ikväll ska vi nog inte gå in på haha.. Så många så jag minns knappt. Jag är inte typen som sitter och skrattar när det kommer in någon dålig och sjunger. Jag tycker bara det är pinsamt liksom, tycker synd om personen ifråga. Något som jag skrattade åt ikväll var när Carolina och Carina var ute och åkte på tunnelbane-turné i Stockholm hahaha! Mer sånt! ( bild : tv4.se)

Nu ska jag gå och kolla klart på House, även fast det kanske inte är just Dr House jag kollar på..(A)

image313

Kommentarer
Postat av: Jen

Håller med om att man tröttnar på idol efter ett tag. Audition är roligast haha.
Får jag säga att det är typist dig att kolla på en tv-serie bara för att det råkar vara med 1 gullig kille i den? hahahah

2007-09-04 @ 21:51:05
Postat av: Petra

ah. jag missade idol. men det kommer säkert repris :D

2007-09-04 @ 21:56:01
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Hanna

Äntligen någon som såg det roliga med bilden :)

2007-09-05 @ 10:48:57
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Mia

Fattar inte heller varför de ska ha finalen i globen, känns ju lite överdrivet pampigt.

2007-09-05 @ 11:25:29
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0