Ich will keinen mann

Det absolut bästa med Disney är  dom bra låtarna och på hur många språk det dubbas. Jag brukar sitta och lyssna på mina Disney favoritlåtar på alla möjliga språk på youtube. Kul att höra och sen bedömma vilken som lät bäst osv. Favoritlåten just nu är " i wont say i´m in love" som Meg sjunger i Hercules. Tycker den är otroligt bra på nästan alla språk. Men den tyska versionen är nog nästan bäst. Annars tycker jag Mirra Malmberg gör den otroligt bra på svenska också.
Svenska:

Engelska:


Tyska:


Ryska:


Franska:


Japanska:


Vilken gillar du bäst?
Förutom den tyska så tycker jag ryska och japanska version är bra. Den engelska är nästan sämst :P haha

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha den japanska va kul. men annars gillade ja franska

2007-09-03 @ 16:34:46
Postat av: Filippa

åhh älskar den här låten!! när jag var liten å gick på dans hade vi Hercules tema ett år. Å då fick jag vara Rosa muse (jag var för liten å för dålug för att vara en av dem vita muserna) å då dansade vi till den här...
såå jag tycker att den svenksa e bäst, å kan hålla me om att den engelska e jättedålig

2007-09-03 @ 17:49:47
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: madde

Jag tycker den svenska är bra. Men håller med om att den tyska va fräck den me ;)

2007-09-03 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0