Halsdukarna

Lovade ju att visa mina välanvända halsdukar också. Så här kommer dom. Har inte så jätte många än, ska snart köpa fler.

1. 2. 3. 4.

  5. 6. 7.

1. Första platsen här snor min London-halsduk. Köpte den nämligen i London för 2 år sen. Men den är fortfarande  lika fin! Passar till typ alla jackor också! Men ibland bär jag den över en svart polotröja bara.

2. Ockås rätt gammal halsduk men funkar fortfarande. Jätte mysig svart som passar till alt.

3. En lång grå som min mamma stickat. Använder till svarta kappan.

4. Vit jag köpte på gina tricot i våras. Ganska tunn men med mycket tyg så den värmer. Använder till skinnjackan mycket.

5. Haha en gammal goding min farmor stickat, jätte mysig och riktigt stilig över svart.

6. En vanlig everest fleece halsduk. Värmer bra!

7. En rosa, minns inte riktigt vart den är köpt. Sött över vitt.

Kommentarer
Postat av: steph

hmm nä det var visst inte så många...=P
skulle vara kul att själv göra en sån lista med min enda halsduk/scarf haha

2007-09-11 @ 17:45:05
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Madde

uh den där londons-halsduken är så grymt snygg!!

2007-09-11 @ 18:08:09
Postat av: Elin

va mysig den röda ser ut! Härligt med hemma-stickade halsdukar!

2007-09-11 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0