Fynd från Gina

image367 image368

Var iväg till köptcentret i Karlstad en stund idag. Jag har haft presentkort på Ginatricot i typ 2 år och idag hade jag bestämt mig för at göra mig av med det. Hade egentligen tänkt köpa en vit kofta för dom 150 kronorna men hittade ingen så det blev det här istället. En röd topp med tryck, 99 kr och en brun klänning 49 kronor. Haha värsta billigt. Dom sålde ut alla dom där klänningarna i alla färger och storlekar för 49 kronor. Skulle köpt flera stycken egentligen men jag fick beslutsånget när det kom till färgvalen. Och så hade jag ingen lust att öppna plånboken för mer pengar heller. Men en topp och en klänning för 148 kronor är inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: elin

va snygg du va i den toppen!
shit 49 kronor? jädraans va billigt!!

2007-09-16 @ 20:49:58
Postat av: Madde

Snyggt!! men jag trodde du dissade Gina? :P

2007-09-16 @ 20:59:53
Postat av: Josefin

jag köpte oxå en sån fast i svart !

2007-09-19 @ 18:36:59
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0