Får jag bli din Julia?


anton

Såg ännu ett avsnitt av Andra Avenyn: castingen  på svt nyss. Det är ju så bra! Vet inte om det beror på mitt teaterintresse som jag tycker det för de fick tydligen inte så bra kritik i tidningen. Fast det är ju inte bara teatern som lockar för min del i det här programmet... En viss person hade ju inte precis blivit mindre snyggare sen igår. Tusan också! Och imorrn är det tema kärlek på castingen, bara det fick mig att bli eld och lågor av avundsjuka för den tjejen som skulle få spela mot Anton. Men sen fick jag höra att dom dessutom ska få spela en scen ur min favoritpjäs Romeo & Julia av William Shakespears! Jag har aldrig önskat mig in i en dokusåpa så mycket som jag gör nu!

Kunde inte låta bli att gå in på svt.se och tjuvkolla lite på Antons Romeo & Julia-provfilming. Kolla själv här och se, killen är ju Romeo!!  Min Romeo..

Kommentarer
Postat av: Jen

nämen inte nu igen:P
Fast han är ganska söt faktist

2007-09-10 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0