En flickas mardröm

image345

Men har man otur eller vad? Jag har inte haft finnar på över ett år, och så nu, dagen före skolfotograferingen. Då kommer det en, en stor! Seriöst, det måste vara nåt psykist över det här. Bara för att jag gått och fruktat så över den här fotograferingen. Bara för jag tillslut kommit på vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret. Bara för att jag precis kommit på hur jag ska le. Tusan också, nu blir jag tvungen att för första gången efter balen använda puder och annat skit i ansiktet som bara får mig att känna mig obekväm.  För jag måste ju täcka över den på något sätt, det är inte precis en vanlig fotografering. Bilderna kommer ju visas över alla skolor i stan. Så Gud säg mig, vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Kommentarer
Postat av: Madde

Riktigt otur att få dan precis före skolfoto faktist! Den ädr ser inte ut att vara så farlig men svårt att få på bild kanske.

2007-09-12 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0