Den ryska sjalen

sjal1 image312
Tycker det är så himla kul att det blivit modernt med sådanna här ryska gamla sjalar igen. Själv hör jag ju till en av dom lyckliga som slipper springa upp på stan och köpa en för flera hundra. Använder nämligen mammas. Den som hon köpte på 70:talet ( eller 80...) när det senast var modernt. Och nu har det alltså kommit tillbaks. Sist jag använde den här var när jag var 8 och gick påskakärring haha. Att jag inte först nu tänkt på hur otroligt snygg den är, speciellt till svart. Värmer bra ihop med svarta skinnjackan när det är kallt. Men den är också snygg över "den lilla svarta"  till fest.

Kommentarer
Postat av: Elin

ah dom är grymmt snygga dom där. Tänkte också införskaffa mig en.

2007-09-04 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0