Dagen efter EDC

hahah det är komiskt. Varenda gång det är någon sorts festival på tv, då får min blogg skyhöga läsarsiffror. Men det är kul! TYvärr vart det lite för sent för att jag skulle hinna blogga igår efter tävlingen. Jag var skittrött! Knappt så jag minns vilka som vann. Men att Sverige hamnade på nästnäst sista platsen, det glömmer jag inte. Fattar inte varför! Dom var ju jättebra, enligt Tony i alla fall.. själv har jag lite svårt för att se vad som är bra och inte bra inom dans. Men jag kan fortfarande inte släppa det där varför vissa länder får delta med 2 professionella dansare och andra med 1. Alltså en kändis och en professionell. Precis som vi hade. Så det var ju inte så jätte konstigt att det var endast dom professionella som låg i toppen och att det var dom två världsmästarna från Finland som tillslut vann. Att Irland hamna på 3:e plats tycker jag också var lite konstigt eftersom dom endast klarade av freestyledansen. Det var förövrigt Freestyle-danserna som var roligast att kolla på. haha gillade dom med James Bond och piraterna. Men bäst på hela programmet tyckte jag nästan David Hellenius var, så sköna kommentarer! Han och Tony borde bli ett par på heltid. Kul o höra att dom även kommer kommentera nästa år. Längtar tills dess! Men gu va länge man kommer få vänta. Mm Let´s dance är på våren, och sen är Eurovision dance contest på hösten. Det är ju en evighet emellan. Visserligen var de det även nu men nu fick vi ju inte veta att det här skulle hållas för än ganska sent så. (bild från tv4.se)

[Bild: FOTO: TV4]


Kommentarer
Postat av: Johanna

David Hellenius goes bäst! haha

2007-09-02 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0