Älskade sjalarna

Favoritaccessoaren just nu är absolut mina sjalar. Använder dom nästan varje dag och över nästan allting. Koftan, klänningen, den stora t-shirten, skjortan, och skinnjackan såklart. Har nu när det har blivit lite kallare även börjat med halsdukar också, som jag har minst lika många av. Men visar dom i ett annat inlägg. Nu listar jag här min topp 8 av favoritsjalarna.


1.
  2. 3. 4.

5. 6. 7. 8.


1.På första platsen hamnar den ryska sjalen som jag skrev om innan. Min mammas sen 70:talet. Bär den mest över svart.

2. 49 kronors sjalen från H&M divated, köpte i Stockholm senast och anvnäd numera helst över topparna med tryck.

3. Också ett köp från stockholm, fyndade på Gina tricot för 20 krnor. Snygg knuten över stor skjorta eller hängade över den blå Henry lloyd kappan.

4. 10 kronors fyndet från Simrishamn i somras. Söt över svarta klänningar och till skinnjackan. Knyter den på väskan ibland också.

5. Gammal blå sidensjal jag hittade i garderoben. Har den ofta över vita eller beiga koftor.

6. Haha en liten söt sak mamma fick på posten nångång. Har används endel i sommar över vitt. Brukar även knyta den i håret ibland.

7. Second hand. Brukar ha över krämvita trendcoaten.

8. Vit sidensjal. Går till det mesta.


Kommentarer
Postat av: Elin

ååh älskar den ryska sjalen!! den sidenblå var fin också :)

2007-09-07 @ 20:24:12
Postat av: Dress Like a Princess

Fina :)

2007-09-07 @ 21:23:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nummer 2 & 5 var verkligen jättefina..!

2007-09-07 @ 22:38:11
Postat av: Jessica !

1,5,6 & 8 är mina favoriter, snygga!

2007-09-09 @ 19:35:21
URL: http://jGbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0