1:års jubileum

image406

Wiho, idag har jag haft hål i öronen i ett år! Japp, jag hann bli 15 år innan jag vågade ta. Det var när jag var 10 och efter alla andra kompisar jag först började fundera på att ta hål. Men så tog det alltså 5 år innan det blev av haha. Jag tyckte faktist att det gjorde lite ont och jag minns hur jag gick utanför salongen i typ en halvtimme innan jag vågade gå in. Men sen efter var jag typ skitglad för nu äntligen var jag som alla andra tjejer i min klass, med hål i öronen. Så börjar man ny skola och hamnar i ett nytt tjejgäng och guess what, då har plötsligt ingen har hål i öronen! Va fan..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tyckte också de gjorde lite ont faktist..:P Har 3 hål nu

2007-09-27 @ 20:17:51
Postat av: Amanda

Jag har 6 st hål, synd bara att 4 st är sjukt snea.. :P

2007-09-27 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0