- Men jag är tjej ändå..

image401
Mina naglar är faktist något som aldrig varit ett särskilt stort skönhetsideal för mig. Jag har inte orkat bry mig helt enkelt. Enda gångerna jag haft nagellack är typ när jag lekte prinsessa när jag var liten. Annars har det varit väldigt sällan. Mina tånaglar har jag till exempel aldrig målat. Och någon fransk manikyr har det aldrig varit tal om. Det är så mycket annat jag är missnöjd med och vill fixa med min kropp först liksom. Naglarna känns som ett ilandsproblem för mig. Jag föredrar att ha dom och mina händer naturliga. Har därför heller aldrig använt ringar eller något sådant. En snygg solbränna tycker jag räcker för att få en hand fin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har fina händer tycker jag :) behövs inget krimskrams där inte

2007-09-25 @ 21:46:58
Postat av: Sandra

Det är så fint med långa naglar, men tyvärr biter jag på dom :(

2007-09-26 @ 18:14:18
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: digitalmonster

oj fan. jag har bitit i hela mitt liv, och jag bryr mig inte så mkt om naglarna heller!



kram

2010-03-22 @ 18:00:18
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0