- Men jag älskar den..

image396

Ni vet när man är på resturang ,då brukar det ju stå typ ketchup och senap framme på bordet. I Bulgarien var det nästan så, fast då var det ingen senap, utan majonäs som stod framme brevid ketchupen. Dom hade verkligen majonäs till allting där nere. Och den var inte alls som våran majonäs hemma, den här var liksom mer vit och rinnande. Innan vi skulle åka hem så envisades jag med att vi skulle köpa med en, för att " den var så god". Haha dom hade tydligen glömt bort att jag inte tycker om majonäs, ville ju bara ha med ett minne egentligen. Men jag fick som jag ville. Och nu står den här hemma i kylskåpet, lika full som den var när vi åkte. Men den är inte helt orörd för det. Jag är där  minst en gång om dan och luktar lite, bara för att minnas. Ingen ska nånsin få äta upp den här. Den ska stå där tills nästa gång vi åker till Bulgarien. Vilket måste bli innan den första september nästa år, för den går ut då.

Kommentarer
Postat av: steph

haha du är rolig du. Här köper man miniskulpturer av sevärdigheter och du köper majonäsXD

2007-09-24 @ 19:34:49
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Madde

haha va gulligt!

2007-09-24 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0