-Luuk, igen.


Det står nu helt klart att Kristian Luuk kommer leda Melodifestivalen 2008 också. Jag vet inte vad jag ska tycka om det. Visst gillar jag Luuk och han gjorde verkligen ett kanonjobb förra året, men kan han göra det igen?
Det har ju blivit en tradition att varje år byta ut programledaren/programledarna. Och ska dom nu ha in samma ett år igen då tycker jag personligen att dom skulle valt The fantastic three, det vill säga Peter Settman, Charlotte Perrelli och Ola Lindholm. Mina absoluta favoriter genom åren! Lite tackvare dom så har 2004 blivit mitt favvo-mello-år. Sen tyckte jag också om 2006:s variant då Lena Philipson var programledare och Pekka Heino kommenterade. Riktigt charmigt!

När vi endå pratar melodifestival så måste jag uppmana er att inte boka in något för den 15:e mars nästa år, det är nämligen då finalen kommer hållas, i Globen som vanligt då! Delfinalerna går av stapeln i scanadinavium Göteborg den 9:e februari och följande anordnas sen i  Västerås, Linköping, Karlskrona och Kiruna. -They are so lucky!

Kommentarer
Postat av: Erik

Kristian Luuk knäckte ju! Va ju han som gjorde hela programmet.. Jag gillar varken melodifestivalen eller eurovision. Men jag tittade pga Luuk. I eurovision va han oslagbar med sina spydiga kommentarer.

2007-09-12 @ 15:47:09
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Nina

Söt blogg du har!!

2007-09-12 @ 16:52:24
URL: http://loveufashion.blogg.se
Postat av: Christine

Svar:
Tack så mycket! De örhängena är mina favoriter. :-)
Ha en trevlig onsdagskväll!

2007-09-12 @ 16:53:21
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Elin

Ja du har börjat blogga melodifestival igen! Wei de är ju det du gör bäst!!

2007-09-12 @ 17:04:36
Postat av: Johanna

PETER SETHMAN! äger alla!! guud va kul att han är ! :D

2007-09-12 @ 18:34:59
Postat av: Johanna

nähä! xD ahha jag trodde Han skulle vara :( nu blev jag depp

2007-09-12 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0