- För att jag saknar det..

image386

Ända sedan jag skrev om den där sista springturen nere i Bulgarien har det varit det enda jag gått och tänkt på. Tänkt på hur underbart det var där nere och hur otroligt mycket jag saknar det. Det  bara värker i hjärtat av längtan! Nu är det knappt att jag klarar av att se bilderna därifrån längre. Där här bilden tog jag på fredagkvällen då vi precis förflyttats till det nya hotellet och fått rum på nionde våningen. Har aldrig haft så vacker utsikt från något hotell förut. Vill tillbaks Nu, mot alla odds! Skulle kunna jobba som städare om bara jag fick spendera en sommar till där, i underbara fina Albena!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! mysbild eller vad! :D

2007-09-20 @ 16:00:06
Postat av: Elin

Men söto!
Vilken fin känsla det var att läsa det där o samtidigt höra musiken i bakrunden :)

2007-09-20 @ 16:27:34
Postat av: Marie

Vilken fin bild!!!

2007-09-21 @ 12:01:36
URL: http://magdansberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0