You can´t hurry love!

image456

Ni minns hur jag berättade att jag hade lektioner i dans förut, på estetiskt orientering, och hur mycket jag tyckte om att dansa. Well, nu har jag inte dans längre ,utan musik istället. Så nu har jag gått och blivit musikberoende. Sjunger hela tiden och trummar på typ allt haha. Det är speciellt en låt som jag blivit beroende av, Phil collins tolkning av You can´t hurry love! Jag tycker den är helt underbar! Det var också den låten jag pratade om igår att jag sjungit i skolan och att det faktist låtit okej, men det här är ju en sån här låt som faktist dom flesta klarar av att sjunga, iaf refrängen. Tycker texten är helt klockren! Passar så bra in på livet som ungdom liksom. Ja, det är bara att lyssna, har ju lagt låten i bakrunden här.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Håller med dig, riktigt mysig låt!

2007-10-17 @ 19:03:12
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Karolin

Tack tack söting!

2007-10-19 @ 00:20:33
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0