Succé?


Jag blev lite förvånad när jag kollade in min Youtube-sida nu på eftermiddan. På bara ett dygn har min Kim & Adam video haft närmare 500 visningar. Kan inte tyckas så mycket men för att bara ha gått ett dygn sen jag la upp den så är det väldigt mycket. För många andra videor kan det ta veckor innan folk bärjar se den. Sen har jag ju fått en par kommentarer också, bara posetiva än så länge. Det komiska är att det verkar inte som om det är några svenskar som har sett videon. Typ bara amerikanare och norrmänn, haha. Sen är det massa från USA som har skrivit mejl till mig och säger att dom vill se mer av Kim and Adam och undrar vad det är för serie och  massa sånt. Haha lite coolt faktist. Vette tusan de kan vara för något jag satt igång här haha. Söker man på " Andra avenyn" på youtube så är det min video som kommer upp som andra alternativ, lite kul de me.

När vi ändå pratar om mina videor och jag skryter på som mest så kan jag ju också berätta att min video " Melodifestivalen 2006 medley - värsta schlagern" nu har haft 67 037 visningar. Slå det om ni kan! Nä men den är jag inte särskilt stolt över, är ju sämst haha, var typ min första video. Så jag tycker det är jättepinsamt att när man söker på " värsta schlagern" på Youtube så är det min video som kommer upp som första alternativ, och inte Lindas och Marcoolios riktiga, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan va ballt! Jag tycker värsta schalgern- videon är grym fortfarandde haha xd

2007-10-19 @ 17:30:49
Postat av: Patricia Klinteberg

Andra Avenyn är jättebraa :D

2007-10-19 @ 17:33:16
URL: http://patsylife.blogg.se
Postat av: emmaa

va kul att det gick så bra me filmen då (:

2007-10-19 @ 18:39:39
URL: http://www.readit.blogg.se
Postat av: johanna

Älskar youtube! kolla på free hugs, den som är överst!

2007-10-19 @ 18:45:07
URL: http://johannahs.blogg.se
Postat av: Nicole

Kollade på videon, den e ju skitbra!!! Du är så duktig på sånt:)

2007-10-20 @ 10:06:14
Postat av: Micke, Malmö

Jag blev jätteglad över din video! Den är super! Hoppas du gör fler i framtiden!
Hälsningar
Mikael

2007-10-20 @ 23:39:20
URL: http://mikaelalmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0