På utgång

 
image427

Bilden är tagen på Arlanda söndag morgon när vi precis kommit hem från Bulgarien. Snacka om att verkligen Alla hade rullväskor. Till och med min lilla 2:åriga kusin Hanna där. Så gulligt! Det var vi som köpte den där väskan åt henne i födelsedagspresent. Hon fick många leénden när hon kom och gick med den.  Alla vi  fem " barn" på semestern hade en varsin rullväska. Så det såg lite komiskt ut när vi sista dagen ner i Bulgarien kom med varsin på rad. Ännu roligare blev det när vi omedvetet gick i storleksordning också. Först kusin Daniel som är längst, sen jag, sen lillasyster Sofia, sen kusin Andreas och så sist Hanna då, halvt springade för att hinna ikapp. Synd att det inte var nån som fick de på bild, det var verkligen en syn.

- Nämen, nu sitter jag här och tjatar om Bulgarien igen.. jag kan verkligen inte få det ur huvudet. Hoppas ni står ut med mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi, vilken gullig väska hon har!

2007-10-04 @ 09:13:34
URL: http://emmlans.blogg.se
Postat av: Madde

haha naw va gulligt!!

2007-10-04 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0