Karlstad

image461

Jao, pyser iväg till tjocka feta släkten i Karlstad den här helgen. Ska bli skönt att få komma bort och vila upp sig lite, innan nästa vecka drar igång,som kommer vara lika kämpig som alla veckor innan lov.
Jag tycker om Karlstad, det är en sån där lugn och fin stad som verkligen får en avslappnad på något vis. Människorna är mycket trevligare där än här också, sen älskar jag ju deras dialekt, så mysig!

Måste sticka nu, men jag slänger in ett inlägg till kvällen igen. Och imorgon blir det som vanligt Veckans hottie, som den här veckan nog kommer få endel att höja på ögonbrynen. He he.

Ha en trevlig lördag!

Bilden är tagen av min Karlstadvän Luba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0