Jag skulle ha varit bög..

Folk fortsätter påpeka hur jag jämt faller för killar med feminim look. Sånna som alltså ser " bögiga" ut. Jag vet inte ,kanske dom har rätt. Jag gillar ju ofta killarna med "de perfekta utseéndet " liksom och ibland kan jag själv erkänna att dom kanske inte är så manliga av sig precis.

image447

Ni vet den där flirten från Bulgarien som jag aldrig fick något namn på, han var faktist normal, tyckte jag då. Sen nu när jag kommit hem så har jag ju fått kontakt med en tjej som var där samtidigt som mig, och när jag nu beskriver den här killen och hon kommer på vem det var, så är de första hon säger:

" Jo, men såg inte han lite bögig ut?"

Va fan! Han var då inte bögig! Okej, han speglade sig i skyltfönstrerna, okej, han rättade ständigt till håret och okej, han solade 8 timmar i sträck.
Men han var inte bög, det får han inte ha varit, inte den här också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha du får gärna fortsätta kära ner dig i bögar, det ger mig ett gott skratt! Haha nä nu var jag elak! Jag tror inte Han var bög faktist. Har ju hört hela din historia så.

2007-10-11 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0