Höstlovs-belöning


I flera veckor har man väntat, i flera veckor har man slitit, i flera veckor har suget blivit allt större. Och nu, till slut, fick jag min Ben&Jerry glass! Jag hade lovat mig själv att hålla mig till höstlovet. Och jag klarade det, det här är min belöning för att ha klarat av en fjärdedel av av 1:ans år på gymnasiet. Men det kan också ses som en liten belöning till mig själv som klarat av mina 2 första gymnasieprov så galant den här veckan. Hur som helst, jag slet mig lös från den gamla vana att köpa Ben & Jerrys Peace of Cake som jag alltid gör, köpte istället den så omtalade Chocolate fudge brownie. måste säga att det var en liten besvikelse, smakar alldeles för mycket choklad. Och jag är inte ens särskilt förtjust i chokladglass. Köpte den här för att alla andra sagt att den är god, men kanske berodde på att dom tyckte om chokladglass. Aja, jag får njuta av dom goda browniebitarna som är i istället.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mööööööms på den :D
måste testa nån annan sort nästa gång;)

2007-10-26 @ 20:57:47
Postat av: Hedda

Älskar de båda glassarna men måsste nog säga att Peace of cake är godast! Mmm....

2007-10-26 @ 22:07:47
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0