Fredagsmys

Har farit och flängt så hela dan så kvällen får spenderats framför tv:n, orkar inget annat. Medan resten av familjen tittar på idol så sitter jag ensam i mitt rum och glor på Salve haha. Men de är ju så bra, och så mysigt! Har tittat lite varje kväll den här veckan och endå har jag bara sett halva serien. Klockan 22:30 kommer jag dock bänka mig framför tv:n i vardagsrummet igen för då går Morden i Midsommersvt24. Det är så kul nu när dom visar alla gamla avsnitt igen, sånna som gick för 10 år sen typ och som man absolut inte har något minne av. Det är nästan så jag försöker hålla mig hemma varje fredag kväll bara för att det går då haha.
Nu ska jag gå och hälla upp dipp och sen skära morotter att dippa med. Går man på diet så gör man och är det fredag så är det.

TinyPic image

För att få lite fredagskänsla här på bloggen också så har jag lagt en av dom mysigate och vackraste låtar jag vet i bakrunden. -Right Here waiting.

Ha en trevlig kväll!


 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh det var lite nostalgi att höra den låten:)

2007-10-12 @ 21:45:29
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0