Därför älskar jag schlager

Det här är helt fantastiskt! Det här är en perfekt anledning att lyssna på Schlager. Eller Eurovision song contest kanske man borde säga. Det är såhär ett riktigt uppträdande ska se ut. Det märks ju tydligt att folket på scen är proffs, Idol kan slänga sig i väggen!


Schlagerfeber, Sveriges i särklass bästa grupp när det gäller att framföra schlager. Här i ett ESC-medley som heter Duga! Caroline är helt fantastisk när hon sjunger på franska och jag nästan ryser när Martin Kagemark tar ton i Hold me now. En av dom bästa låtar som nånsin skrivits, enligt mig. Jag har tittat och lyssnat på det här klippet hela veckan och nu kan jag det typ utantill, både sång och dansmässigt. Haha!

Kommentarer
Postat av: Mika

Ohhh visst är de helt fantastiska?! När man väl har börjat lyssna kan man verkligen inte sluta. Helt grymma är de! Mer Schlagerfeber åt Sverige!

2007-10-28 @ 00:15:50
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Hedda

Så häftigt! Alla är så samspelta!

2007-10-28 @ 15:11:42
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0