Då och nu

Sånt här tycker jag är så kul att se!
Första videon är från 1986 då blott 13 åriga Sandra Kim just vunnit hela Eurovision song contest med låten "j'aime la vie ". Andra videon är från 2005 då hon under den norska schlagern gör comeback och sjunger samma låt. Tittar man på kroppsspråket och glimten i ögat så syns det verkligen att det är hon, även fast det är 20 år imellan.





Åh jag älskar den här låten, absolut en favorit inom ESC. Man blir så glad av den, och Sandra Kim som verkligen lever upp till låtens titel " Jag älskar livet".

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag gillar den första men sen blir hon lite överdriven!

2007-10-31 @ 19:29:00
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0