- För att jag är knäpp..

  
 Jag har blivit helt besatt av tanken på Bulgarien-resan. Är typ livrädd för att den ska glömmas bort och så. Hela tiden tänker jag på den och kollar igenom gamla foton. Jag köpte ju endel saker där, och det var liksom Där jag senaste använde dom. Och nu när jag är hemma då vill jag inte använda dom längre för att det liksom var där jag hade det senast och använder jag dom nu kommer magin att försvinna ur dom! Är det någon som förstår mig? Nä trodde inte det heller haha. Men låt oss ta den röda toppen som exempel. Den köpte jag där och hade på mig när vi åkte hem. Så när jag tittar på den så minns jag exakt hur det var då. Och shompot som jag snodde från hotellet, det använde jag ju där, så luktar jag på det så minns jag precis hur jag brukade lukta där nere. Också honungen som jag smakade där nere, den vill jag heller inte röra här hemma för att det ska behålla smaken av Bulgarien, liksom. Man minns ju liksom när man använde saken senast så använder jag det nu igen då kommer jag glömma bort hur det var när jag använde de på semestern.
- Ja vet, jag har blivit konstig på senaste tiden, vet inte om det är solsting, resefeber eller bara bulgarien-abstinensen som spökar..

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha nä gulligt ju :P:P

2007-10-01 @ 18:15:56
Postat av: Johanna

åh jag längtar utomlands nått såppas efter dina bulgarieninlägg! xD

2007-10-02 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0