Who the f**k is Oliver?

När jag för en stund sen gick förbi köksfönstret och tittade ut så såg jag att det var någon som hade skrivit något i snön på våran bil. Först blev jag orolig för att de skulle stå något skällsord men sen när jag kollade närmare så visade det sig att det stod Oliver med ett hjärta framför. Haha va gullit:P Vet inte om de är våran granne som har skrivit eller om de är nån utifrån gatan. Men varför på våran bil? Hahah! Finns ingen Oliver i den här familjen, förutom min kusin men han stavar inte så.

image483´

Nu ska gå ut och skriva till ett " Vem fan är" över, hehe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahha naw! syrrans boyfriend maybe? ;D

2007-11-08 @ 16:34:10
Postat av: Hedda

Kanske en hemlig beundrare^^

2007-11-09 @ 13:52:15
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Hanna

haha någon ville skriva något kärleksfullt till någon oliver, men skrev på fel bil ? ;) haha lyck till med letandet efter oliver !

2007-11-09 @ 13:58:28
URL: http://hanisbananis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0