Storhandling


Har lovat mamma att åka med henne och storhandla idag. Inge vidare kul men sånt som måste göras. Tror vi ska till nya stora Ica maxi här i stan, de är bra för dom har skaffat sånna där stora kundvagnar där och de lär behövas idag.. kylskåpet är helt tomt och vi ska ha gäster hela helgen! Att åka och storhandla mat är egentligen en ganska okej syssla, så länge jag själv slipper betala för den :P. Nä men de är roligt när man handlar inför något särskilt, som nu när vi ska ha gäster och fira advent. Jag brukar också följa med när vi handlar inför påsk och midsommar. När jag var mindre var mitt enda syfte att följa med provsmakningen dom hade i affärerna, och att plocka rätt godis. Fast de är klart.. de kan ju ligga något i de fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0