Sömntuta

TinyPic image

Det finns faktist en nackdel med lov mitt i terminen. Och det är vad som kommer efter. Man har vant sig vid att under en vecka kunna sova hur länge som helst, och nu plötsligt ska man upp vid 6-tiden igen. Något som tar emot så förskräckligt. Idag har jag varit tröttare än någonsin.. jag klarade inte ens av att sitta upp och äta frukost imorse, tog med mig tallriken med flingor till sängen och halvlåg och åt den. Sen att stå käpprak upp framför spegeln och sminka sig var verkligen en kamp då ögonen vägrade hålla sig öppna. Vanligvis brukar jag sen piggna till av cykelturen till skolan men inte ens det hjälpte idag. När jag satt i klassrummet sen hade jag verkligen den känslan av att " stänger jag ögonen nu, då somnar jag". Under teaterlektionen på eftermiddan sen så hade vi en halvtimmes rast mitt i, och då stannade jag och min kompis kvar i salen och släckte ner hela rummet så det vart kolsvart. Då la jag mig faktist ner på ett par stolar och slumrade till en stund. Jag sov inte helt men var inte vid medvetandet precis. Haha har aldrig gjort så i skolan men gu va trött jag var.
Sen när jag kom hem kröp jag direkt ner i sängen och sov igen, därav lite sen bloggning idag haha:P

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! va gulligt!

2007-11-07 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0