Snö..

image516

Nog för att jag gillar snö, men idag hade jag faktist hoppats på att det skulle ha smält bort. Det är inte bara de att jag måste cykla till skolan ,utan idag ska vi fortsätta filma på de där skolprojektet vi börja på förra veckan. Det är en scen som vi inte hann filma klart. Problemet är nu bara att den scenen utspelar sig utomhus, och förra veckan var de inge på den platsen.. hmm.. nåja, allt är väl möjligt på film, right? Som att de är snö ena sekunden och andra inte? Typist! Jag som har sett till att ta på mig samma kläder som förra veckan bara för att de inte ska märkas att de är vid två olika tidpunkter. 

Kommentarer
Postat av: Nadja

meh filma om hela skiten :P

2007-11-27 @ 12:35:54
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo de kanske var ett bättre alternativ än att försöka skrapa bort all snö som vi gjorde :P

2007-11-27 @ 16:14:28
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0