Rastunderhållning

Haha, jag och min kompis hade tråkigt idag på skolrasten så vi satt och lekte med mina vantar. En annan kompis hade tidigare lärt oss hur man gjorde kaniner av vanliga fingervantar så vi satt och hade lite dockteater där medan vi väntade på matten. Eftersom jag hade digtalkameran med mig så gjorde vi även en liten film om hur man gör vant-kaniner. Lägg märke till hur otroligt snabb och fingerfärdig min kompis Viktoria är :P (lägg också märke till hur fint snön faller utanför)



Jag säger då de, man lär sig något nytt varje dag ;)

Kommentarer
Postat av: elin

tack så mkt, din blogg är också väldigt fin:)

2007-11-13 @ 19:39:12
URL: http://www.loppan1.blogg.se
Postat av: Elin

Haha va sött!

2007-11-13 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0