Panic on the blog

TinyPic image


Varför varför varför väljer folk att besöka min blogg just när jag har som minst bloggfantasi? Är de så att ni ser in i mitt huvud att de är helt tomt och sen väljer att besöka bloggen just då för att jävlas med mig?:P. Men de är så typist! Sen dom dagar då jag verkligen har hur mycket som helst att skriva om och jag för en gångs skull får till riktigt bra inlägg, ja då är de inte en jävel här.. Jag fattar inte.. Som idag till exempel, jag är helt trög i skallen och när jag kommer hem så ser jag att läsarsiffrorna fördubblats, då får jag helt panik och tänker " shit nu måste jag skriva massor och extra bra". De är som när man är och spelar bowling, och så sätter man en strike på första och folk säger " Wow vad bra du är, de här vinner du". Precis, då är de ju kört direkt och klotet hamnar i rännan hela tiden. Pressen blir för stor helt enkelt och man får panik. Ungefär som när jag har mycket besökare här. De är inte de att jag inte vill ha de, jag måste nog bara förbli ovetande om det, tror de är då blogginläggen blir som bäst. Ska dock försöka få in i alla fall ett inlägg till idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska inte känna press! Alla inlägg behöver inte vara perfekta, jag tycker allt du skriver ät bra och läsvärt! Folk som gillar din blogg slutar inte läsa på grund av ett ynka mindre blogginlägg :)

2007-11-26 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0