Own my soul

image503

Såhär ser omslaget på min nybrända platta ut. Jag satte ihop en till nu i helgen. Eftersom jag inte har datorn i mitt rum så brukar jag bränna ner den bästa musiken på skiva och spela i stereon. Blir lite bättre sound då också. Jag vet inte hur många egna cd skivor jag har nu, de har nog blivit ett par stycken. Alla har dom olika namn och olika omslag, de är kul att pyssla med musik på de viset. Tror detta kommer bli årets julklapp från mig i alla fall.

Detta är min playlist på senaste plattan:

Keane - With or Without you
Eskobar - Someone new
Regina Spektor - Samson
Cutting Crew - Died in your arms
Ace of base - Cruel summer
Timbaland (Feat. onerepublic) - Apologize
Tori Amos -
I don´t like mondays
Des´ree - Kissing you
Kym Mazelle - Young hearts run free
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare
Army of Lovers - Crusified
Den Petrov & Fabrika - Ne Vinovata Ya
Vaccum - Pride in my religion
Kim Wilde - Kids in America
Bee gees - How deep is your love
Chicago - Hard to say i´m sorry
Fabrika 6 - Kruto ti popal na tv

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha du lyssnar på så konstig musik :P Mycket 80:tal där märker jag..

2007-11-19 @ 17:38:12
Postat av: Indieness

Jag håller med dig, grymt mycket bättre ljud i stereon än när man lyssnar på datorn!

2007-11-19 @ 18:06:13
URL: http://indieness.blogg.se
Postat av: Josefin

bra låtar :)

2007-11-19 @ 19:09:33
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0