Oh my It´s saturday!

Ursäkta de inte blev nåt mer bloggande igår kväll men tiden rann bara iväg helt enkelt och jag hade annat att tänka på. Nu är de i alla fall lördag, fast de känns om de var lördag igår och söndag idag, bara för jag var ledig. Men de är superskönt, lite bonushelg! Jag behöver all den tid jag kan få för nu måste de pluggas, har 2 recentioner jag hade tänkt skriva klart idag, usch och fy! Fast jag kom på de att recentionen till den där boken Jag saknar dig, Jag saknar dig, har jag ju typ redan skrivit, här i bloggen. Haha så den är ju typ klar. Konstigt de där, när jag ska recensera något i bloggen går de så  himla lätt men så fort de handlar om en läxa så kör jag fast direkt!

image513

De är sådär superhärligt väder ute idag. Alldeles vitt på marken och alldeles blått på himlen, sen lyser solen så fint! åh jag längtar till nästa helg då mina kusiner kommer hit , då ska vi åka pulka, göra snögubbar, baka pepparkakor och annat mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0