Ny layout, dagen till ära.

Som en liten present till mig och min blogg så har jag skaffat ny design här på bloggen. Kändes som om de var dags för det nu när vintern är här. Och vet ni? Jag har faktist gjort den här helt själv! Eller okej, Amanda har hjälp mig lite med presentationstexten men annars är de mitt jobb :D Jag är så grymt stolt! Och sjukt nöjd också. Är dock inte helt hundra på bakrunden, de ska föreställa snöflingor men de ser mer ut som stjärnor typ..aja, kanske ändrar sen. Det var när jag såg den där bilden på rosen i snön som jag bestämde mig för att göra ny design och använda den. Färgerna går i ungefär samma nyans som förut men har lagt in lite rött nu, för att få fram lite julkänsla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuu va fint de blev!! va duktig du är!

2007-11-14 @ 15:11:38
Postat av: Frida

Ja den där testen var inte alltid så upplyftande. Fin blogg du har!

2007-11-14 @ 15:19:26
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha, du klarar dig utan mig nu.. :)

2007-11-14 @ 15:31:36
Postat av: Eva

Jag tycker det ser mysigt ut! :o))
/Eva

2007-11-14 @ 16:56:43
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0