Jag om djur

Folk påstår att jag inte har så bra koll när det kommer till djur.. Jag vet inte.. de kanske stämmer? Jag funderade lite på några citat om djur jag slängt ur mig..


- Sen vann jag ett sånt där gosedjur du vet.. en sån där... eh.. hm...en Bambi!

- De är väl hästar som har fyra magar va?

- Jag rider bara om du lovar att hålla i kopplet hela tiden.

- Den finaste hundrasen är pongo.

- Jag har faktist bara blivit biten av en humla två gånger!

- Gotlandsruss är väl sånna där stora vita fåglar..

-  En Tik? Vadå heter hunden de?

- Sötaste djurbarnen är nog griskalvarna.

-  Men usch, varför har ni aldrig sagt att de är häst i hamburgare!?

- Titta vilken söt... öhm... eh.. hmm... Okej nu går vi till nästa djur!

Medalj till den troligen icke stadsråtta som lyckats hitta felen i dessa 10 meningar ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahhahahah. "
Jag rider bara om du lovar att hålla i kopplet hela tiden " Den va ju bäst! XD

2007-11-27 @ 18:13:36
Postat av: Indieness

Haha, söt du är :)
den med hästen (??? :P ) var lätt bäst..!

2007-11-27 @ 19:18:12
URL: http://indieness.blogg.se
Postat av: Strnadova

hahaha den med Tik känner jag verkligen igen;)

2007-11-27 @ 19:39:37
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Hedda

Griskalvar! Vad gulligt!

2007-11-28 @ 16:39:42
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Jen

Okej Jess, lyssna och lär!

Bambi = Råddjur
Det är kor som har 4 magar
Nej hästan har inte koppen utan träns, tror jag:P
Pongo= Dalmatin
Humlor bräns
Gotlandsruss är hästar
Tik = Honhund
Griskalvarna kallas även kultingar
Häst i hamburgare lärde man sig när man var 5.

Fan vad jag är bäst! ;)

2007-11-28 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0