Jag kommer dö av att blogga för mycket

How and When will YOU die?

Created by andy and taken 639304 times on Bzoink

NameJessica
Age16
Birth MonthMarch
Die onFebruary 18, 2077
Die ofToo much internet usage
You will feel painFalse



Create a Quizlet | Search Quizlets | Go to Bzoink


Inte för att jag tror på sånt här men var bara tvungen att prova, som alla andra redan har gjort. Man skriver i sitt namn, sin ålder och månaden man är född i och så får man veta hur och när man kommer dö. Tydligen så kommer jag dö av för mycket internet surfande 18:e februari 1977 :P Haha min första tanke då var " Nej tusan också, då missar jag ju finalen i Melodifestivalen!". Haha. Men hur seriöst är dom här testen, jag provade kryssa i att jag var 17 och då skulle jag tydligen dö av en hjärtattack redan i år :P

Kommentarer
Postat av: Strnadova

det har jag gjort innan. jag skulle typ dö som 87 åring och ta självmord....inte lika skoj:P

2007-11-07 @ 22:24:43
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: evelina

haha låter troligt du

2007-11-08 @ 16:47:51
URL: http://evelinafredbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0