In action

TinyPic image

Det har blivit mycket agerande idag. Först på engelskalektionen imorse då vi var ute och filmade ett såpa-avsnitt. Min grupps handlar om typ rädsla och hot så vi fick liv på hela stan när vi sprang runt där och skrek " DEN KOMMER!!! HJÄLP MIG!!!". Inte lätt att förmedla sån energi halv 9 på morgonen och få de att se äkta ut i kameran.
Andra lektionen vi hade var svenska där vi håller på med litteraturhistoria och ska därför spela upp en liten pjäs från, typ forntiden? Ja, de är inget lätt manus precis.
Sen nu på eftermiddan har jag haft 3 timmar vanlig teaterlektion där vi jobbar med röst och rörelse, vilket kanske inte är de lättaste när man är som jag var idag, inte på topp.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad roligt det låter!

2007-11-20 @ 18:05:06
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0