Ey Ey Ey boomba ra da yea yea

Nostalgi! Det här är 90:tal och barndom så de skriker om de! Oj vilka minnen man har till den här låten. Jag minns 1999 då den här var som populärast, alla kunde den. Och så stod man där på rasten i skolan och sjöng " om du var min du var min, du vara bara min och jag var din jag var din, oh ohooh!" samtidigt som man gjorde häftiga handrörelser till. Det var också den här man stod och mimade till under roliga timmen och som fick hela golvet att fyllas av folk på discon.

 

Lite svårt att förstå nu hur den här låten kunde sälja guld för bara 9 år sen. Försök bara att tänka er in i tanken att någon skulle ha en hit med den här låten idag. Jag tror inte ens små sjuåriga tjejer skulle nappa på en sång med raderna
" Kan inte tänka på annat än bara dig, tjola hopp tjola hej!"

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag minns! och när dom sjöng " Kan inte tänka på annat än bara dig.." så satte man fingrarna mot tinningarna XD

2007-11-24 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0